Herbes de Provence

IMG_20170610_125234

Am cautat prin magazine ierburi de Provence si nu am gasit. Asa ca m-am enervat si mi-am facut eu. Plus ca am iesit mult mai ieftin…

 

Ingrediente:

 

7 1/2 lingurite oregano

7 1/2 lingurite cimbru de cultura

6 lingurite cimbru de gradina

6 lingurite flori de levantica

1 lingurita busuioc

1 lingurita salvie

1 lingurita rozmarin

1 lingurita sare de mare

 

Preparare:

 

Toate ingredientele trebuie sa fie uscate.

Se adauga in rasnita si se macina, nu foarte fin insa.

La final se adauga si sarea.

Se pastreaza in borcanele inchise bine ca sa nu intre umiditatea.

 

Pofta buna!

 

IMG_20170610_125420

IMG_20170610_125542

IMG_20170610_125612

One response to “Herbes de Provence

  1. Pingback: Bruschette cu branza de capra si sparanghel | Artă și savoare

Lasă un răspuns

