Lapte de susan

img_20161128_112804

Mai usor de facut nici ca se poate.

 

Ingrediente:

 

1 cana susan alb, crud

4 cani apa

un praf de sare roz de Himalaya

 

Preparare:

 

Se pune de cu seara susanul in apa la inmuiat, apa cat sa-l acopere bine. A doua zi arunci apa, il clatesti bine si il lasi la scurs.

Pui susanul in robotul de bucatarie, adaugi 2 cani de apa si mixezi bine-bine, 1 minut, sau depinde de puterea robotului de bucatarie, pana cand susanul este facut „pulbere”😀

In reteta originala se respecta raportul de 1/4, adica o cana susan si 4 cani de apa. Eu am folosit 3 cani de apa, mi-a parut suficient.

Am trecut apoi tot terciul printr-o sita, am apasat cu o lingura, apoi tot ceea ce a ramas am transferat intr-un tifon si am scurs bine-bineeee toata pasta aia de susan pana cand nu am ramas decat cu o „faina” uscata.

Am adaugat sare in laptele de susan si l-am depozitat in sticlute la frigider. Poti pune si seminte de la o pastaie de vanilie, zahar de cocos sau putina miere pentru un gust placut. Eu l-am preferat natural, voi folosi laptele la smoothie.

Nu arunca „faina” de susan ramasa, o poti folosi la diverse retete, eu am facut raw gingerbread bites🙂

 

Pofta buna!

 

img_20161128_112850

img_20161128_113131

img_20161128_113215

One response to “Lapte de susan

  1. Pingback: Gingerbread raw bites | Artă și savoare

Lasă un răspuns

