Noul Silan Soft&Oils

12932937_10207749786555688_1373938237019705904_n

Este pentru prima oara cand sunt un tester si am participat la campania de testare BuzzStore pentru a primi pachetul Silan Soft&Oils gratuit, varianta Gold, pentru ca mi-a starnit interesul. Am mai probat si alta data produsele de la Silan si de fiecare data am fost multumita.

 

Unii ar putea spune despre testeri ca sunt niste vanatori de gratuitati  care, indiferent de produs, ar face orice numai ca sa-i parvina. Vorba scriitorului, nu stiu altii cum sunt, insa eu nu as accepta sa-mi fie legat numele de niciun produs daca nu as avea incredere in el. Asa incat, aceasta campanie la care am participat a venit deja din convingerea ca Silan are produse bune si am vrut sa-i testez noutatile. Si bine am facut.

Prin curier mi-a ajuns un pacheteul cu noul Silan Soft&Oils Gold de 1.5 L, adica pentru 50 de spalari, 10 mostre pentru prietenii mei care sunt in curs de impartit cu cele 10 brosuri informative, 1 cadou de la Silan Soft&Oils care va ajunge la finuta mea draga, un umeras pentru uscarea hainelor cat mai delicata si ghidul BUZZ.

Nu pot decat sa zic ca mi-a placut de la bun inceput mirosul, exact pe gustul meu, iar in scurt timp, mai exact a doua zi, l-am si testat pentru primele rufe. Mirosul este puternic, a inundat toata casa in momentul uscarii.

Chiar si acum cand scriu sunt imbracata cu haine spalate cu noul Silan si simt din cand in cand un parfum delicat care invaluie. Sunt curioasa cat timp tine mirosul acesta in haine, atat cuminti si impachetate in dulap – am avut balsamuri de rufe care si dupa 1 an, rufele au stat impachetate intr-un dulap ca haine de vara, si-a pastat mirosul – cat si direct pe purtatoare. Voi reveni cu impresii🙂

Mi-a mai placut o chestie faina, o recomandare #buzzsilan si #BuzzStore:

„Inmoaie un servetel de hartie in balsam  Silan SoftOils, apoi aseaza-l intr-un suport de sticla  (borcan, borcanel) fara a-l acoperi, direct pe rafturile dulapului. Hainele tale vor avea un miros irezistibil!”.

Acest sfat este in curs de realizare, abia ce mi-am aranjat dulapul si l-am pregatit de sezonul cald si acum mi-am facut loc si pentru un borcanel cu Silan❤

Despre Silan Soft&Oils trebuie sa spun ca este un balsam inspirat din industria cosmetica, un balsam unic cu uleiuri pretioase parfumate, care iti incanta simturile si te invaluie cu un parfum seducator.

Tesaturi moi…

Silan Soft & Oils este un balsam de rufe inovator din gama premium care contine uleiuri pretioase parfumate.

Designul este unul modern, iar sticla transparenta te duce cu gandul la produsele de beauty care.

 

Formula sa de ingrijire a tesaturii permite o absorbtie rapida si face hainele minunat de moi si parfumate pentru o durată lunga de timp.

Noua gama este disponibila in trei variante:
Silan Soft&Oils Gold – Rasfata-te cu parfumul delicat de vanilie, combinat cu note lemnoase senzuale si flori pretioase.
…si parfum unic.

Silan Soft&Oils Purple – Experimenteaza amestecul oriental cu note pretioase de santal!

 

Silan Soft&Oils Blue – Simte parfumul captivant cu note fructate, echilibrate de note lemnoase seducatoare!

 

Lasă un răspuns

