Salam de biscuiti de post

DSC02697

Si pentru ca astazi este Pastele catolic le urez tuturor celor care sarbatoresc sa petreaca frumos si sa aiba parte de sarbatori fericite!

Reteta inspirata de aici. Cred ca Gicuta a scris gresit si erau 800 g biscuiti macinati si 200 g rupti in bucati. Se vede diferenta intre poza ei si a mea. Voi incerca sa refac reteta.

 

Ingrediente:

 

„1 kg biscuiti de post

750 g rahat

100 g margarina vegetala

3 linguri cacao

4 linguri nuca macinata

3 linguri zahar

250 ml apa

o fiola esenta de rom

nuca de cocos”

 

Preparare:

 

„Am rupt in bucatele 800 g de biscuiti iar restul i-am maruntit in robot . Rahatul l-am taiat cubulete mici.Am pus pe foc o craticioara cu cele trei linguri de zahar. Cand s-a caramelizat am turnat apa (atentie la aburi!) si am lasat sa fiarba pana s-a dizolvat tot zaharul. Am adaugat margarina si rahatul si am lasat sa dea  cateva clocote. Am dat deoparte craticioara , am pus esenta si am lasat la racit.

Am adaugat peste biscuiti,pe rand, cacaoa,nuca macinata si compozitia de rahat racita. Am amestecat bine dupa fiecare. Am lasat 10-15 minute deoparte, ca biscuitii sa se inmoaie putin.

Am impartit compozitia in 4 , am intins folie alimentara pe masa si am format suluri peste care am presarat nuca de cocos. Am impachetat sulurile strans in folie si le-am dat la frigider pana a doua zi. ”

 

Pofta buna!

DSC02701

Lasă un răspuns

