„Biscuiti” raw vegani cu nuca si cocos

DSC00307

Sunt miami!

 

Ingrediente:

 

200 g nuca romaneasca

100 g fulgi nuca cocos

1 lingura miere

200 g curmale

1 lingurita esenta rom

70 g unt de cacao topit

nuca de cocos pentru „tavalit”

 

Preparare:

 

De data asta nuca am tinut-o la cuptor pentru cca10 minute pana s-a rumenit putin. Am lasat-o la racorit.

Am scos samburii din curmale si le-am pus impreuna cu nuca intr-un robot de bucatarie si le-am marunit bine pana cele 2 ingrediente s-au omogenizat.

In acest punct adaugi nuca de cocos, amesteci. Pui mierea, untul de cacao topit si esenta de rom. Omogenizezi.

In palme faci biscutii, ii tavalesti prin nuca de cocos si ii dai la frigider. Dupa o ora sunt bocna, „crocanti” ca niste bicuitei copti🙂

 

Pofta buna!

DSC00323

Lasă un răspuns

