Pizza cu rucola, sunca si parmezan

Pofta buna!

Ingrediente:

aluat pizza
1 conserva rosii decojite, cubulete
1 rosie proaspata
masline
sare
piper
oregano uscat
busuioc verde tocat marunt
mozzarella
prosciutto sau sunca taraneasca
parmezan
rucola

Preparare:

Am dublat cantitatile din reteta de aluat pizza si l-am impartit in 3 bucati pentru 3 pizza mari si pufoase. Am presarat faina pe masa, am format rotunduri de aluat cu mana si le-am lasat la crescut 10 minute.

Amesteci conserva de rosii cu rosia proaspata taiata cubulete mici. Adaugi maslinele taiate rondele, sare si piper, oregano si busuioc verde. Tai mozzarella in cubulete.

O tava mare speciala de pizza, diametru 32 cm, o tapetezi cu aluat, ungi aluatul cu sos si presari cu mozzarella. Coci cca 15 minute.

Deasupra presari rucola, fasii de sunca si razi parmezan. Lasi 5 minute sa se aseze si apoi o tai felii si servesti cu pofta.

Lasă un răspuns

