Tort cu ciocolata si lamaie

Una din combinatiile mele favorite: Ciocolata si lamaie.

Ziua mamei mele este in 16 septembrie si implineste 57 de anisori. Cum nu o sa fiu in Banat sa-i fac un tortulet, i-am luat-o inainte si i-am facut combinatia ei preferata – si a mea – ciocolata si lamaie. La multi ani, mama!

Ingrediente:

Pentru blat:

2 X reteta blat umed de cacao

Pentru lemon curd:

2 X reteta lemon curd

Pentru ganache de ciocolata lapte + amara:

ganache de ciocolata

Pentru ganache de ciocolata alba:

ganache de ciocolata alba

Preparare:

Blatul, lemon curd-ul si cele 2 ganache-uri se fac de cu seara. Blatul il lasi la racit in tava, lemon curd-ul il pui intr-un bol, pui capacul si dai la frigi, iar cele 2 ganache-uri racite le lasi peste noapte la frigider.

Am folosit o tava de diametru 28 cm.

A doua zi tai blatul in 3, iar capacul se mananca.

Spumezi ganache-urile.

Montezi in tava tapetata cu o punga subtire: blat, iar cu un pos faci 3 cercuri de ganache de cioco alba, golurile le umpli cu lemon curd, blat 2, ganache de ciocolata amara + lapte si lemon curd, blat 3. Dai la frigi pana seara sau peste noapte.

Rastorni pe un platou si-l decorezi cu ganache-ul ramas de cioco amara + lapte.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

