Tiramisu rapid

Inca petrec, 3 zile… 😀

Ingrediente:

3 oua
1 cana zahar pudra
500 g mascarpone
1 1/2 cana cafea tare
1 fiola mare esenta Rom Dr. Oetker
2-3 pungulite de piscoturi dintr-o punga mare care contine 4 astfel de pungulite separate (40 piscoturi)
cacao buna

Preparare:

In primul rand se face o cafea tare. Eu am fiert 1 l apa, am pus 5 linguri pline varf cu cafea naturala si am lasat la „infuzat”. Cand s-a racit am strecurat cafeaua intr-un vas plat si am amestecat cu esenta de rom.
Am pregtait o tava rotunda de diametru 22 cm, am tapetat-o cu folie de ceolofan.
Galbenusurile se spumeaza cu zaharul pudra pana se albesc si-si dubleaza volumul. Le adaugi peste crema de mascarpone mixata putin. Mixezi foarte bine, 5 minute pana crema sta teapana.
La final adaugi albsurile batute spuma cu un praf de sare.
Pui 1/2 din crema pe fundul vasului. Inmoi piscoturile 5 secunde in cafea si pui un strat deasupra cremei. Torni si restul de 1/2 crema si la final asezi un strat de piscoturi inmuiate.
Acoperi cu folie si dai la frigider pana a doua zi.
Rastorni pe un platou si pudrezi cu cacao.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

