Prajitura cu capsuni



O duminica frumoasa!

Ingrediente:

10 oua
200 g zahar pudra
300 g zahar tos
1 praf de sare
500 ml frisca lichida Meggle
2 linguri esenta vanilie
1 lingurita cu bicarbonat
capsuni proaspete foarte bine coapte – eu cred ca am folosit 500-700 g
300 g faina

Preparare:

Separa ouale. Spumeaza albusurile cu un praf de sare. Cand s-au intarit adauga 100 g zahar pudra. Spumeaza bine-bine. Adauga 150 g zahar tos si spumeaza o bezea tare.
Galbenusurile le spumezi cu 100 g zahar pudra si 150 g zahar tos. Cand se albesc adaugi frisca lichida, esenta de vanilie si 300 g faina plus bicarbonatul.
La final adaugi bezeaua si omogenizezi bine cu mixerul/o spatula.
Tapetezi o tava dreptunghiulara mare si inalta, de 40X40 cm cu hartie de copt. Torni aluatul, iar deasupra pui capsunile taiate, spalate si uscate bine.
Dai in cuptorul preincalzit pana la proba cu scobitoarea.
Mie mi s-a ars pe fund. Am lasat praji la racit, am rastrnat-o pe un platou, am taiat arsura, am intors prajitura si am taiat patratele frumoase. Capsunile se lasa jos ca un gem, iar deasupra ai blatul.

Pofta buna!

4 responses to “Prajitura cu capsuni

  1. Foarte oportună și minunat de bună, sunt convins! :0

  2. Ca să rămână căpşunile la supafață, presari puțin griş , inainte de a aşeza fructele peste blat. In rest este…delicioasă 🙂

Lasă un răspuns

