Prajitura cu mac si visine

Pentru ca azi a fost ultima zi de scoala si a inceput vacanta trebuie sa sarbatorim, desigur! 🙂

Ingrediente:

5 oua
100 g zahar tos
100 g zahar pudra
1 praf de sare
1 lingura esenta vanilie
1 lingurita amoniu pentru prajituri
5 linguri de ulei
10 linguri lapte
5 linguri mac
faina cat cuprinde
250 g visine fara samburi

Preparare:

Ouale se spumeaza bine cu sarea si zaharul. Adaugi esenta de vanilie, uleiul, laptele, macul si faina amestecata cu amoniu. Faina am adaugat cat sa iasa o compozitie groasa, ca o smantana, care sa curga, dar usor, o idee mai groasa compozitia decat la un pandispan clasic.
Inainte de a ne apuca de treaba cu aluatul, am spalat visinele, le-am scos samburii, le-am amestecat cu cateva linguri de zahar si le-am lasat putin la scurs. Le stoarcem bine si le tavalim prin faina.
Tapetam o tava rotunda cu hartie de copt, turnam aluatul si apoi visinele. Coacem cca 1 ora la foc mai mic. Lasam la racit, pudram, portionam.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

