Blat umed cu nuci si banane

Este miami.

Ingrediente:

300 gr faina
200 gr zahar
100 gr nuci macinate
4 oua
100 gr unt
100 ml lapte
3 banane
1 plic praf de copt
1 praf de sare

Preparare:

Am lasat untul si ouale la temperatura camerei. Mi-am pregatit toate ingredientele, le-am cantarit si m-am apucat de treaba.
Se freaca bine untul cu zaharul si sarea. Se adauga ouale rand pe rand, bananele pisate, laptele, nucile macinate si faina cernuta impreuna cu praful de copt.
Se tapeteaza o forma cu diametru de 26 cm cu hartie de copt, se toarna compozitia si se coace cca 45 de minute la foc potrivit. Se lasa la racit si se taie in 3.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

