Tort Fasching

Fasching 2014!

Ingrediente:

blat umed cacao
crema vanile
mousse fructe padure
pasta de zahar


Preparare:

Am avut o tava cu diametrul de 33 cm si una cu diametrul de 24 cm. Am copt cate 2 blaturi in fiecare din acestea. Le-am lasat la racit, apoi le-am taiat in 2.
In forma de copt am pus blat, crema vanilie, blat, mousse fructe padure si blat. Am lasat la frigider peste noapte.
A doua zi l-am rasturnat pe un platou, l-am imbracat si decorat in zahar.

Pofta buna!

Lasă un răspuns

