Prajitura cu halva

Ingrediente:

5 oua
zahar dupa gust
2 plicuri zahar vanilat

2 bucati de halva cu cacao ( 400-500 g )
2 linguri cu cacao
100 ml lapte
faina cat cuprinde

Pentru glazura: 100 g margarina, 2 linguri zahar, 2 linguri cacao, esenta rom

Preparare:

Se amesteca toate ingredientele, pana obtinem un aluat potrivit de fluid, la fel ca pentru checuri. Se coace la 180 de grade. Dup ace s-a racit putin, prajitura se glazureaza.

Puteti vizualiza reteta si aici:

6 responses to “Prajitura cu halva

  1. De ce folositi margarina??? E un aliment extrem de nociv, care ar fi bine sa dispara din toate retetele, inclusiv din bucataria oricui. Se foloseste UNT, acolo unde se cere o grasime solida….

    Ceea ce am scris mai sus e un lucru obiectiv, medicina ca si stiinta nutritiei cunosc demult chestiunea margarinei. Acum ceva subiectiv, daca-mi permiteti. Prajitura de mai sus, cu halva, este mai mult o invitatie la a te imbolnavi. Stiti ce valoare calorica si incarcatura glicemica au toate produsele care se “amesteca” in asa zisul aluat final?? Mi se pare o reteta cumplita, nu o recomand nimanui. Opinia mea – cel care a inventat-o (ca e om sau natie, nu conteaza) dovedeste incultura si nepasare in legatura cu ce baga in burta. Dulce sa fie, satios sa fie, in rest nu ne pasa, putem umple spitalele cu boli de inima si diabet, cui ce-i pasa…

    • Nu inteleg care-i totusi pb ta?! Eu folosesc ce si cum am chef, nu cred ca trebuie sa dau nimanui explicatii de ce folosesc margarina sau cate calorii are o prajitura. Cu ce drept vii tu sa-mi tii mie lectii despre alimentatie si nutritie atata timp cat eu nu ti-am cerut aceste lectii?!

  2. Siharta,omul ti-a expus clar ce nu e bine.Si ar trebui sa pastrezi doar pentru tine si familia ta reteta.Clar ??
    Ce vina au altii ca tu esti nesabuit ?

    • In primul rand, ce nu e bine? Esti si tu vreun Master Chef? Esti Dumnezeu sa-mi zici ce e bine si ce nu? Cred ca poti sa-ti tii si tu parerea pentru tine, ca nu ti-am cerut-o. Cu reteta si blogul meu FAC CE VREAU, CLAR?!
      Daca-i ceream parerea de Master CHef, atunci da, isi putea exprima “nemultumirile”. Asa, nu vad rostul. Nu i-am cerut opinia, nu e Master Chef, nici eu nu sunt si nu am pretentia, nu e vreun bucatar renumit, nu e NIMIC ca sa vina sa-mi tina mie lectii sau oricui altcuiva. M-am saturat de lectii gratuite venite din partea unui NIMENI.
      Daca venea si se prezenta ca marele cofetar-patiser X, care in marinimia lui dorea sa ma ajute, poate luam in cosiderare raspunsul. In rest, toate bune, nu e obligat sa incerce reteta, sa o citeasca, sa, sa…

  3. Esti aroganta rau, dra margarina. Si obraznicuta. Desi ai dreptate in felul tau mic, mananca-ti margarina si ignora sfaturile. Halal atitudine!

    • Sunt pe masura obrazniciei tale si a oricui vrea sa dea lectii doar de dragul de a-si etala cunostintele! Si mie mi te adresezi cu doamna, domnisoara esti tu, si banuiesc ca si batrana!

Lasă un răspuns

